Warunki świadczenia usług

  1. Warunki świadczenia usług Regulamin sklepu internetowego

Postanowienia wstępne

Sklep internetowy FreshRoom, dostępny pod adresem internetowym www.freshroom.pl, jest prowadzony przez Milosza Nykowskiego, który prowadzi Działalność nierejestrowaną.

Niniejszy regulamin jest skierowany do Konsumentów i określa zasady oraz tryb zawierania Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

Definicje

Konsument – osoba fizyczna, która zawiera umowę z Sprzedawcą w ramach Sklepu, niezwiązana bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną, czyli Milosz Nykowski.

Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, korzystająca ze Sklepu.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.freshroom.pl.

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

Kontakt ze Sklepem

Adres Sprzedawcy: ul. Dmowskiego 3, 58-300 Wałbrzych Adres e-mail Sprzedawcy: freshroom1337@gmail.com Numer telefonu Sprzedawcy: 5 Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-17:00.

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies, zainstalowany program FlashPlayer.

Informacje ogólne

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu lub przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o którym Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony, końcowa cena obejmuje wszystkie płatności za okres rozliczeniowy. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej ceny, informacja o sposobie jej obliczenia oraz o kosztach transportu, usług pocztowych i innych kosztach, będzie podana w opisie Produktu w Sklepie.

  1. Proces składania zamówienia Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, należy wykonać następujące kroki:

Wybór Produktu poprzez dodanie go do Koszyka. Zalogowanie się na Konto Klienta lub skorzystanie z opcji zamówienia bez rejestracji. Wybór formy dostawy Produktu oraz sposobu płatności. Potwierdzenie zamówienia. Wybór Produktu

Aby złożyć zamówienie, należy wejść na stronę internetową Sklepu i przeglądać oferowane w nim Produkty. Produkt wybiera się poprzez dodanie go do Koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się przy każdym Produkcie. Zamówienie bez rejestracji

Klient ma możliwość złożenia zamówienia bez konieczności zakładania Konta. W tym celu po wybraniu Produktu i przejściu do Koszyka oraz dalszej części procesu zamówienia, należy wybrać opcję „Zamówienie bez rejestracji”. W tym przypadku Klient zostanie poproszony jedynie o podanie niezbędnych danych kontaktowych niezbędnych do realizacji zamówienia. Forma dostawy i płatności

Dostępne formy dostawy oraz płatności są podane na stronie Sklepu. Klient wybiera spośród dostępnych opcji preferowane sposoby dostawy oraz płatności. Potwierdzenie zamówienia

Po wybraniu Produktów, formy dostawy oraz płatności Klient może złożyć zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam” lub równoważnego, ostatecznego przycisku o podobnym znaczeniu. Składając zamówienie, Klient składa ofertę kupna zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej Produktów znajdujących się w Koszyku. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia oraz akceptacja oferty do zawarcia Umowy Sprzedaży zostaną przesłane Klientowi niezwłocznie po złożeniu zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. W chwili otrzymania potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży umowa między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:

nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia, wyczerpania się zapasów Produktów, wystąpienia błędów systemowych uniemożliwiających realizację zamówienia.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania Produktu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrotowi podlegają wszystkie świadczenia wzajemne stron. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Produkt należy zwrócić na adres sklepu. Zwrotu należy dokonać przy użyciu tych samych metod płatności, jakie zostały użyte przy dokonaniu transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Odpowiedzialność Konsumenta za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, ponosi Konsument. Odpowiedzialność ta zasadza się na ogólnych zasadach określających odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  2. Reklamacje i rękojmia Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady Produktu na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego. Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres e-mail lub korespondencyjny podany na stronie Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformowania Konsumenta o sposobie jej uwzględnienia. Jeżeli w ciągu tego terminu Konsument nie otrzyma takiej informacji, uważa się, że reklamacja została uwzględniona. Sprzedawca prowadzi działania mające na celu zapewnienie właściwego funkcjonowania Sklepu, w tym największej możliwej kompatybilności z różnymi przeglądarkami internetowymi oraz systemami operacyjnymi, a także zapobieganie możliwym zagrożeniom dla bezpieczeństwa Klientów.
  3. Ochrona danych osobowych Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę, w tym o prawach Klientów związanych z przetwarzaniem danych osobowych, znajdują się w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie Sklepu.
  4. Postanowienia końcowe W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym przypadku informując Klientów o wprowadzonych zmianach i ich treści na stronie Sklepu najpóźniej na 7 dni przed ich wejściem w życie. W sprawach spornych między Sprzedawcą a Klientem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a sąd właściwy dla rozstrzygania sporów z Konsumentem jest sąd powszechny właściwy dla miejsca zamieszkania pozwanego albo sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 4 marca 2024 r.
Shopping Cart
Scroll to Top